Вівторок, 24.04.2018, 06:04
Вітаю Вас Гість | RSS    

 

 



Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вы можете получить WMR-бонус в размере 0,01-0,10 WMR на свой кошелек 1 раз в сутки

Кошелек
Код Защитный код

Обмен Webmoney

Погода в Хотиновке

счетчик посещений
Головна » 2012 » Липень » 19 » Учителі хочуть підвищення заробітної плати
21:05
Учителі хочуть підвищення заробітної плати
За результатами опитування, проблеми соціального забезпечення, а також проблеми матеріального та побутового характеру є найактуальнішими для українських учителів


Інститутом інноваційних технологій та змісту освіти проведено та оприлюднено узагальнені результати опитування вчителів щодо статусу та ролі вчителя в українському суспільстві.

Таке моніторингове дослідження проводилось на виконання відповідного наказу Міністерства освіти шляхом анкетування вчителів, які викладають у початковій, середній і старшій загальноосвітній школі та проживають у містах і сільській місцевості.

Згідно з отриманими результатами опитування, найбільш актуальними для вирішення, вчителі назвали проблеми соціально-економічного забезпечення.

Так, за результатами опитування проблеми матеріального та побутового характеру сьогодні відчуває половина українських вчителів. Найбільший показник серед вчителів початкової школи у сільській місцевості – 57,95% цих вчителів мають матеріальні проблеми, найменший, серед вчителів старшої школи у містах – 48,29%.

Також половина респондентів відзначили проблеми із соціальним забезпеченням, ці показники майже однакові для всіх категорій вчителів, як у містах (51%), так і у сільській місцевості (55%).

Окрім того вчителі наголошують на проблемах духовного розвитку, що на сьогодні є актуальними для третини респондентів. Найбільший показник у вчителів початкової школи сільської місцевості – 33,52%, найменший у вчителів старшої школи міст – 28,61%.

До 31% опитаних вчителів також відчувають певні проблеми у сфері своєї професійної діяльності. Насамперед це стосується вчителів сільської місцевості та вчителів старшої школи міст. Найменше професійні проблеми відчувають вчителі початкової школи міст – 22,27%.

Лише 5% опитаних учителів зазначили, що не мають проблем жодного характеру. Найгірший показник у вчителів сільської місцевості – не мають жодних проблем тільки 3,44% вчителів старшої школи і 4,12% вчителів початкової школи на селі.

Не дивлячись на всі труднощі й проблеми, що існують на сьогоднішній день, більшість респондентів (від 59,26% до 67,81% в залежності від категорії та місця проживання) негативно відповіли на запитання "Чи хотіли б ви змінити професію за умови реальної можливості перепрофілювання?". При цьому, до 17% опитаних вчителів хотіли б змінити професію, а ще 24% не змогли відповісти на запитання.

Переважна більшість учителів українських шкіл вважає, що для підвищення власного соціального статусу необхідне суттєве підвищення заробітної плати. Так, від 69,24% (вчителі початкових класів міст) до 79,55% (вчителі початкових класів сільської місцевості) вважають, що підвищення заробітної плати найбільш суттєво вплине на зміну соціального статусу та підвищить авторитет учителя в українському суспільстві. Цей показник серед вчителів старшої школи міст та старшої школи у сільській місцевості складає відповідно 73,59% та 72,01%.

Також, від 65% до 75% опитаних (в залежності від категорії та місця проживання) зазначили, що змінити соціальний статус вчителя можливо при умові зміни державної політики по відношенню до вчительства.

Близько половини респондентів вважають, що для підвищення соціального статусу вчителів необхідно здійснити комплекс заходів у сфері соціальної захищеності, а 30% учителів вважають за необхідне формування та пропаганду позитивного іміджу вчителя у засобах масової інформації.

У дослідженні взяли участь 2 967 вчителів початкової, середньої та старшої школи, які проживають у містах і сільській місцевості. Відповідно до наказу Міносвіти метою проведеного моніторингу є "підвищення престижу педагогічної професії та утвердження високого статусу вчителя в українському суспільстві". Значна кількість запитань у анкетах мала характер збору суб’єктивних відомостей про вчителів: територіальний розподіл, стать, кількість дітей, які знаходяться на утриманні, педагогічний стаж, кваліфікаційну категорія тощо.

Додатково див.: Узагальнені результати моніторингового дослідження щодо статусу та ролі вчителя в українському суспільстві. Опитування вчителів.


Рекомендую! 2




За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 17.07.2012
Переглядів: 337 | Додав: sav62 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Єдина країна
Календар
«  Липень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук

Web Informer Button